Vada tovaru vzniknutá počas prepravy
Kúpili ste si u nás nový kladkový luk, a pri doručení je na prvý pohľad zrejmé, že balík je poškodený? Alebo po rozbalení ste zistili, že došlo počas prepravy k poškodeniu zakúpeného luku?
Pokiaľ pri preberaní zásielky zistíte, že je zásielka nejakým spôsobom poškodená (roztrhnutá, zdeformovaná, nakopnutá ...), spíšte na mieste s vodičom zápis o presnom poškodení balíku a pokiaľ bude zásielka po rozbalení poničená, obratom volajte na zákaznícky servis dopravcu a žiadajte spísať zápis o škode.
Ak nejaví zásielka známky poškodenia a vy ich zistíte až po rozbalení, obratom sa obráťte na prepravcu či s dotazom na nás (na telefóne +420 725 579 950), aby bolo možné vec s prepravcom riešiť. Je nutné nás kontaktovať okamžite po prijatí chybné zásielky. Zároveň Vás žiadame, aby ste ponechali tovar v pôvodnom obale a nesnažili sa tovar akokoľvek opravovať.
Na základe riadneho nahlásenie u prepravnej služby a poskytnutie súčinnosti (pôvodného obalu, popr. Zaslanie fotografií), nám prepravca môže uznať škodu vzniknutú pri preprave a my vám môžeme obratom zaslať nový bezchybný kus.
Vada tovaru odhalená či vzniknutá počas používania tovaru
Môže sa stať, že aj keď je tovar v najvyššej kvalite od renomovaných výrobcov, narazíte na chybný kus a po nejakom čase sa začnú prejavovať nejaká výrobná vada. Výrobok napríklad nepracuje správne, poškodí sa, stratí výkon a podobne. V takom prípade buď:
- prineste tovar osobne do našej predajne, alebo
- pošlite tovar poštou či prepravnou spoločnosťou na adresu našej prevádzky
Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie odporúčame priložiť doklad o kúpe (faktúra), stručný popis závady a fota vady u tovaru.
Výrobok do reklamácie odovzdajte, prosím, čistý v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovať všetky časti a príslušenstvo, ktoré sú potrebné na overenie reklamovanej vady.
Vašu reklamáciu vybavíme v najkratšej možnej dobe, najneskôr však do tridsiatich kalendárnych dní (od doručenia reklamácie), ako nám ukladá zákon.
Servis tovaru
Naša spoločnosť ako jediná v SR vykonáva záručný aj pozáručný servis všetkých lukov a kuší.
Z pochopiteľných dôvodov prevádzame záručný servis len u tovaru, ktoré ste zakúpili u nás. Pozáručný servis naopak nemá žiadne obmedzenia. Kúpili ste kladkový luk u konkurencie a máte problém s jeho pozáručný opravou? nie je to nič neobvyklé. My Vám môžeme vzniknutý problém vyriešiť. Po dohode sa na tovar pozrieme, lokalizujeme problém a navrhneme možné riešenia.
Rovnako tak nie je problém produkt pripraviť k používaniu, už pri jeho kúpe. Na našej predajni Vám naši zamestnanci všetko s radosťou predvedú a v prípade zakúpenia môžu pripraviť na používanie. Samozrejmosťou je nastavenie produktu na mieru, priamo podľa potrieb zákazníka.
Neváhajte sa opýtať!
Aj keď predávame len kvalitný tovar renomovaných výrobcov, môže sa stať, že sa výrobok pri používaní pokazí. V prípade, že máte nejaké nejasnosti či otázky, neváhajte sa nás opýtať! Radi Vám poradíme. Spôsob, ako nás kontaktovať už necháme čisto na vás. Môžete prísť za nami na našu pobočku, zatelefonovať, poslať email, alebo všetko prebrať na našom online chate.